شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳

راهنمای خرید ریمل و خط چشم

دکوراسیونی زیبا تر با شناخت بیشتر لوازم خانگی

راهنمای خرید ریمل و خط چشم

۱۰۶ بازديد


اگر اهل آرایش باشید، حتما می‌دانید که چشم‌ها چه تاثیری بر زیبایی و جذابیت چهره دارند به همین دلیل لازم است از خط چشم و ریمل مناسب برای چشم‌ها استفاده کنید. البته باید این نکته را به خاطر داشته باشید که جنس و کیفیت ریمل و خط چشم بسیار مهم است زیرا در صورتی که شما از لوازم خوبی استفاده نکنید، آرایشتان خیلی زود زیبایی خود را از دست می‌دهد و زیر چشم می‌ریزد در این صورت شما چشمانی خسته خواهید داشت و سیاهی آرایش پای چشمتان ظاهر شما را شلخته و غیر معمول نشان می‌دهد.


ما شما را در این مقاله با خود همراه کرده‌ایم تا بهترین برندهای ریمل و خط چشم جهان را به شما معرفی کنیم. به این ترتیب شما می‌توانید از میان مجموعه‌ای از بهترین محصولات جهان دست به انتخاب بزنید و از بابت کیفیت آنها هیچ نگرانی به دل راه ندهید!


چرا باید ریمل و خط چشم بخریم؟


کار اصلی ریمل زیباتر، گیراتر و درشت‌تر نشان دادن چشمان شماست به همین خاطر یک ریمل باید بتواند به خوبی مژه‌ها را مشکی‌تر کند، به آنها حجم دهد و تا حدودی هم به آنها حالت دهد. تمامی این موارد در کنار هم به شما کمک می‌کند تا سفیدی چشمانتان بیشتر جلوه کند و ظاهر ی جذاب‌تر داشته باشید. در کنار آن، خط چشم نیز برای حالت بخشیدن به چشم کاربرد دارد.


به طور کلی ریمل‌ها انواع مختلفی دارند که هر یک برای دسته‌ای از افراد مناسب است. ریمل مناسب افرادی که به دنبال مژه‌های بلند هستند با ریمل افرادی که به دنبال مژه‌های پرحجم هستند متفاوت خواهد بود که این تفاوت‌ها به برس و محتویات ریمل بستگی دارند. در ادامه برخی از پرطرفدارترین ریمل‌های دنیا که از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند را معرفی کرده و می‌توانید خرید از سایت های خارجی را برای داشتن ریمل و خط چشم اصل توسط چارسوق تجربه کنید.


بهترین برندهای ریمل را بشناسید


1. ریمل برند میبلین (Maybelline)


Maybelline Mascaraاگر به دنبال یک ریمل خوب و مناسب برای استفاده روزانه هستید، حتما ریمل‌های برند میبلین را امتحان کنید. این برند در تولید ریمل تجربه بسیار بالایی داشته و البته از تنوع محصولی بسیار قابل قبولی هم برخوردار می‌باشد. ریمل‌های میبلین به خوبی به مژه‌ها حجم می‌دهند و از چسبندگی مژه‌ها به یکدیگر جلوگیری می‌کنند همچنین این برند مدل‌های مختلفی دارد که می‌توانید با توجه به نیاز خود خرید کنید و انواع محصولات این برند را از سایت آمازون با رنج قیمتی متفاوت تهیه نمایید.


2. ریمل‌های برند لانکوم (Lancome)


Mascaraاگر به دنبال یک ریمل بسیار مطلوب برای مراسم‌های رسمی هستید، بهتر است به فکر خرید ریمل لانکوم باشید. ریمل‌های این برند به خوبی به چشم‌ها نما می‌بخشند و می‌توانند کوچکترین مژه‌های شما را پررنگ کنند. البته که برای خرید ریمل‌های لانکوم باید هزینه نسبتا زیادی را پرداخت کنید اما مطمئنا محصولات این برند ارزش هزینه کردن را خواهند داشت.


شما می‌توانید خریدتان را از میان ریمل‌های ضد آب و معمولی لانکوم انجام دهید.


3. ریمل‌های برند کلینیک (CLINIQUE)


ریمل‌های برند کلینیک هم نیاز چندانی به معرفی ندارند. از زمانی که این برند کار خود را در خط تولید ریمل‌های با کیفیت شروع کرد تا رسیدن به محبوبیت جهانی، زمان زیادی نگذشت. ریمل‌های این برند، جلوه مژه‌ها را دو چندان خواهند کرد، دوام و ماندگاری بالایی دارد، موجب چسبندگی مژه‌ها نمی‌شوند و نسبت به کیفیتشان قیمت بسیار مناسبی دارند.


برخی از انواع خط چشم


برخی از افرادی که به آرایش علاقه دارند تمایل به خرید ریمل و خط چشم و استفاده همزمان از هر دو تای آنها را داشته اما عده‌ای دیگر تنها به استفاده یک کدام از این دو مورد بسنده کرده و فقط دوست دارند چهره موجه و آراسته‌ای داشته باشند. ما در اینجا چندین نمونه از انواع خط چشم را هم معرفی کرده‌ایم تا انتخاب شما آسان‌تر باشد فقط دقت کنید که اگر خط چشمی بی کیفیت بخرید اصلا جلوه زیبایی به چشمانتان نداده و خیلی زود محو می‌شود.


1. خط چشم برند مک (MAC)


نام خط چشم‌های برند مک سال‌های زیادی است که بر سر زبان‌ها افتاده چرا که این برند در تولید انواع محصولات آرایشی، بی‌نظیر است و به خاطر تولید خط چشم‌هایی با ماندگاری بیش از 6 ساعت محبوب‌تر از گذشته شد. خط چشم‌های مک موجب ریزش مژه‌ها نمی‌شوند همچنین از قیمت نسبتا بالایی برخوردار می‌باشند.


2. برند میبلین (Maybelline)


اگر به دنبال یک خط چشم موثر با قیمت مناسب هستید، بهتر است در سایت‌های فروشگاهی و یا مغازه‌ها به دنبال خط چشم‌های برند میبلین باشید. خط چشم‌های این برند هم مانند ریمل‌هایش محبوب واقع شد و شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای مناسب این محصولات را خریداری نمایید. خط چشم‌های این برند موجب چسباندن مژه‌ها به یکدیگر نمی‌شوند.


3. برند NYX


اگر به بسته‌بندی و ظاهر محصولات آرایشی خود اهمیت می‌دهید، به احتمال زیاد از خط چشم‌های برند NYX خوشتان خواهد آمد چرا که خط چشم‌های این برند ظاهر متفاوت و جالبی دارند و به محبوبیت خوبی در سرتاسر دنیا رسیده‌اند.


Eyeliner nyxخوبی خط چشم‌های NYX در این است که تمامی افراد حرفه‌ای و مبتدی می توانند به راحتی از آن استفاده کنند چرا که هم نمونه مدادی و هم مدل گریموری و حرفه‌ای این برند تولید شده است. اگر قصد خرید خط چشمی از برند NYX را دارید، باید این نکته را به خاطر داشته باشید که خشک شدن آن بر روی چشم به زمان کمی نیاز دارد، اما پس از خشک شدن از ماندگاری بالایی برخوردار است و به راحتی نمی‌ریزد. شما می‌توانید با استفاده از خط چشم‌های NYX با خیالی آسوده برای مدتی طولانی در مراسم‌های مهم حاضر شوید.


4. خط چشم برند لورآل (LOREAL)


اگر به زیبایی و سلامت چشم‌های خود اهمیت می دهید، برند لورآل گزینه مناسبی برای خط چشم خواهد بود. تمامی خط چشم‌های این برند ضد تعریق هستند و به هیچ وجه موجب ریزش مژه‌های شما نمی‌شوند. اگر به دنبال یک خط چشم با کیفیت و ماندگار هستید خط چشم های لورآل را امتحان کنید که تا 36 ساعت ماندگاری دارند.


همان طور که مطالعه فرمودید، دنیای خط چشم و ریمل بسیار گسترده است. در صورتی که قصد خرید از سایت آمازون و یا سفارش از Ebay را دارید، می‌توانید با مراجعه به سایت چارسوق فرآیند خرید خود را کامل کنید و محصولات مورد نظر خود را از این سایت‌های فروش معتبر جهانی تهیه نمایید.

 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.