پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

کدام ادکلن زنانه را بخریم؟

دکوراسیونی زیبا تر با شناخت بیشتر لوازم خانگی

کدام ادکلن زنانه را بخریم؟

۱۲۴ بازديد

اگر بگوییم که عطرها توان معجزه دارند، کذب نگفته‌ایم! عطرها و ادکلن‌ها می‌توانند افراد را از موعد و مکان کنونی خویش دور کنند و آنها را برای مدت کوتاه به فضایی خاص ببرند. همین اعجاز اخ داشتنی موجب شده است الی روز به روز بر شمار علاقمندان به عطرهای مرغوب و خوشبو افزوده شود. بسیاری از کسان که به پیگیری عطر و ادکلن‌های باکیفیت هستند، به اندیشه خرید از بیرون کشور می‌افتند. اگر شما هم جزو علاقمندان به عطر و ادکلن و نمونه‌های ریشه-بن-بیخ آن هستید، در این مقاله با ما همراه شوید تا 10 ادکلن زنانه و معروف را به شما شناسایی کنیم. در این صورت اگر قصد خرید ارزان از آمازون و اینترنتی از ترکیه یا امارات را داشته باشید، می‌توانید با آگاهانیدن اکثریت سفارش دهید.

1. خرید ادکلن کریستین دیور- جادور

کمپانی دیور لغایت کنون بارها و بارها ثابت کرده است که در تولید عطرهای باکیفیت و البته خوشبو مهارت زیادی دارد. گرد از این عطرهای برادر داشتنی جادور اسم دارد. استقبال بی نظیر از عطر جادور مایه شده است لغایت فرآوری آن در طی این سال‌ها ادامه داشته باشد. اگر به پیگیری خرید ادکلن با بوی آرام هستید که در آن رایحه گل هستی داشته باشد، حتما جادور را آزمون کنید. در ساختاره این ادکلن از اسانس گل رز و یاسمین بهره‌گیری شده به همین دلیل، رایحه‌ای بسیار آرام و دلنشین دارد.

2. ادکلن bright crystal برند ورساچه

این مدل ادکلن از برند ورساچه هم پیروان بسیار زیادی دارد و سال‌های زیادی با توان در بازار جهانی تظاهر کرده است. bright crystal بسته بندی لوکس و زیاد زیبایی دارد و می‌تواند در زیباتر شدن میز آرایشتان هم نقش مهمی را ایفا کند. از نما و بسته‌بندی این عطر که بگذریم به نوع رایحه آن می‌رسیم. این ادکلن، رایحه‌ای کلاسیک دارد و در آن از اسانس مشک و گل مگنولیا کاربرد شده است. توصیه می‌کنیم این ادکلن را برای میهمانی‌های شب استفاده کنید.

3. ادکلن زنانه Gucci bloom

اگر بیش از هرچیزی به رایحه عطر اهمیت می‌دهید، فرصت آزمون کردن عطر Gucci bloom را از دست ندهید. این ادکلن رایحه بی‌نظیری دارد و از ترکیب اسانس‌های مختلفی از جمله: پرتقال، وانیل، مریم و... فرآوری شده است. اگر ماندگاری عطر برایتان خیلی مهم است، به سراغ این ادکلن نروید زیرا Gucci bloom ماندگاری چندانی ندارد، ولی از سنه 2017 میلادی به خاطر رایحه بی‌نظیرش به محبوبیت فوقانی دست مکشوف است.

4. خرید ادکلن miss dior (برند دیور)

کمتر کسی پیدا میشود که با ادکلن miss dior آشنایی نداشته باشد. این عطر یک انتخاب پسندیده برای دختران جوان و پرانرژی به حساب میآید و میتواند شیک و جذاب بودن آنها را دوچندان کند. این ادکلن در نٌت اولیه خویش رایحه‌ای آمیزه ای از رز و یاس دارد و در نت وسط با بوی خوشی از نعناع هندی و مشک، سرمستتان می‌کند. ادکلن miss dior نیز دارای بسته‌بندی فوق‌العاده‌ای است و می‌تواند میز آرایشتان را زینت ببخشد.

5. ادکلن Calvin Klein برند ایفوریا

بسیاری از افراد قبل از خرید ادکلن دست به پژوهش می‌زنند لغایت با نمونه‌های دوست داشتنی بیشتری آشنا شوند. بدون شک ادکلن Calvin Klein از برند ایفوریا یکی از همان عطرهای پرطرفداری است که در هر تحقیقی خودنمایی کرده و عقیده خریدار را به خویش جلب می‌کند. ادکلن Calvin Klein در بسیاری از نظرسنجی‌ها امتیاز فوقانی کسب کرده است و به همین دلیل در طی چند سال متوالی به عنوان یگانه از محبوب‌ترین ادکلن‌ها شناخته شده است.

6. ادکلن Black Orchid برند تام فورد

اگر به پیگیری یک ادکلن لوکس هستید که بتوانید متعلق به در میهمانی‌های رسمی و مجلل استفاده کنید، می‌توانید به سراغ ادکلن Black Orchid از برند تام فورد بروید. با استفاده از ادکلن Black Orchid همواره پرماسیدن شادابی و متفاوت بودن خواهید داشت. رایحه اصلی این ادکلن آمیزه ای از اسانس های گوناگون از جمله: وانیل، چوب صندل سفید، نعناع هندی و... است. Black Orchid برای اولین بار در سال 2006 میلادی تولید شد و از همان سنه الی کنون مورد پیشباز عطربازان قرار دارد.

7. ادکلن Coco Noir از برند شنل

کمپانی شنل سابقه دیرینه‌ای در فرآوری ادکلن‌های منحصربه‌فرد و دوست داشتنی داشته است. اگر به تعقیب یک ادکلن خوشبو و البته گران قیمت هستید، رهنمود می‌کنیم که شانس امتحان ادکلن Coco Noir را از دست ندهید. این ادکلن برای اولین بار در سال 2012 میلادی فرآوری شد.

8. خرید ادکلن valentina

Valentina ادکلن مورد علاقه دوست‌داران رایحه‌های شیرین و ملایم است. این ادکلن را می‌توان در میان نمونه‌های مرغوب و لوکس دسته‌بندی کرد و به همین خاطر می‌توان متعلق به در میهمانی‌های رسمی و پرنما بهره‌گیری نمود. ماندگاری بالا و توزیع بوی فوق العاده ادکلن valentina موجب شهرت آن شده است.

9. ادکلن chloe new از برند کلویی

ماندگاری بالای ادکلن chloe new موجب شده است تا پیروان این عطر روز به روز بیشتر شوند. رایحه این ادکلن بیش از 8 ساعت باقی می‌ماند و به همین دلیل در دسته عطرهای مقرون به صرفه جای می‌گیرد. اگر روحیه لطیف و ملایمی دارید، ادکلن chloe new برگزیدن مناسبی برایتان خواهد بود زیرا در ساخت این عطر از اسانس وانیل، بهارنارنج و مشک کاربرد شده و رایحه‌ای ملایم و شیرین را از خویش به یادگار می‌گذارد.

10. ادکلن la vie est belle از برند لانکوم

این روزها بازار استقبال از ادکلن la vie est belle زیاد گرم شده است. این عطر، آمیزه ای از اسانس‌های گوناگون ادویه‌ها و گل‌هایی نظیر زنبق و سوسن است. ادکلن لانکوم رایحه‌ای زیاد دلنشین و رمانتیک دارد که می‌تواند حس و حال قرارهای عاشقانه را زیباتر کند. یادتان باشد که la vie est belle اصلا برگزیدن مناسبی برای مصرف روزانه نیست!

امیدواریم در صورتی که هدف خرید از سایت های خارجی و یا درونی را دارید، با مطالعه این نوشتار بتوانید تصمیم‌گیری مناسبی داشته باشید؛ تصمیمی که کاملا با سلیقه و روحیاتتان همخوانی داشته باشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.